Дослідження особливостей та розвитку електронної торгівлі в сучасних умовах України

Автор(и)

  • Ганна Рокицька Київський національний університет будівництва і архітектури
  • Ірина Огороднік ТОВ «Фірма Порцекс-ВРБТ»

DOI:

https://doi.org/10.48076/2413-9890.2023-103-14

Ключові слова:

торгівля, електронна комерція, Інтернетторгівля, електронний бізнес

Анотація

У даній статті висвітлено основне пояснення поняття «електронна комерція» та розглянуто її різновиди та типи. Наведено новітні форми взаємодії учасників ринку товарів і послуг, що мають відношення до реалізації електронної комерції. Виявлено чинники, що стимулюють подальший розвиток даного економічного явища. Визначено міжнародне регулювання електронної торгівлі. Розглянуто головні переваги та недоліки електронної комерції як форми міжнародної торгівлі. Доведено, що вигоди від зростання електронної комерції виявилися набагато більшими, порівняно з його недоліками. Встановлено, що електронна комерція пов’язана безпосередньо з великою кількістю бізнес-операцій, незалежно від того, чи йдеться про роздрібну торгівлю чи операції між компаніями. Однак ефективність впровадження електронної комерції тісно пов’язана з інституційними змінами традиційних методів торгівлі. Також проаналізовано тенденції розвитку електронної комерції у світі. Представлено результати аналізу стану електронної комерції в Україні у порівнянні з іншими зарубіжними державами.

Metrics

Metrics Loading ...

Опубліковано

2019-04-27

Як цитувати

Рокицкая, А., & Огородник, И. (2019). Дослідження особливостей та розвитку електронної торгівлі в сучасних умовах України. Будівельні матеріали та вироби, (1-2(103), 63–67. https://doi.org/10.48076/2413-9890.2023-103-14

Номер

Розділ

Статті