Дослідження особливостей та розвитку електронної торгівлі в сучасних умовах України
DOI:
https://doi.org/10.48076/2413-9890.2023-103-14Ключові слова:
торгівля, електронна комерція, Інтернетторгівля, електронний бізнесАнотація
У даній статті висвітлено основне пояснення поняття «електронна комерція» та розглянуто її різновиди та типи. Наведено новітні форми взаємодії учасників ринку товарів і послуг, що мають відношення до реалізації електронної комерції. Виявлено чинники, що стимулюють подальший розвиток даного економічного явища. Визначено міжнародне регулювання електронної торгівлі. Розглянуто головні переваги та недоліки електронної комерції як форми міжнародної торгівлі. Доведено, що вигоди від зростання електронної комерції виявилися набагато більшими, порівняно з його недоліками. Встановлено, що електронна комерція пов’язана безпосередньо з великою кількістю бізнес-операцій, незалежно від того, чи йдеться про роздрібну торгівлю чи операції між компаніями. Однак ефективність впровадження електронної комерції тісно пов’язана з інституційними змінами традиційних методів торгівлі. Також проаналізовано тенденції розвитку електронної комерції у світі. Представлено результати аналізу стану електронної комерції в Україні у порівнянні з іншими зарубіжними державами.Metrics
Metrics Loading ...
Опубліковано
2019-04-27
Як цитувати
Рокицкая, А., & Огородник, И. (2019). Дослідження особливостей та розвитку електронної торгівлі в сучасних умовах України. Будівельні матеріали та вироби, (1-2(103), 63–67. https://doi.org/10.48076/2413-9890.2023-103-14
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Автори
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.