Дослідження особливостей маркетингу на ринку нерухомості
DOI:
https://doi.org/10.48076/2413-9890.2023-103-13Ключові слова:
ринок нерухомості, життєвий цикл об’єктів нерухомості, попит, пропозиція, маркетингове дослідженняАнотація
У даній статті висвітлені особливості нерухомості та маркетингових досліджень на ринку нерухомості, для ефективного просування цих об’єктів на будівельному ринку. Розглянуто особливості життєвого циклу об’єктів нерухомості та дії маркетологів на різних її етапах. Показано, що дослідження ринку нерухомості є важливим інструментом для розуміння актуальних тенденцій та попиту на нерухомість, що дозволяє зрозуміти, які типи нерухомості є популярними, які регіони є найбільш привабливими для покупців та які фактори впливають на ціни на нерухомість. Маркетингові дослідження можуть бути корисні для різних груп людей, включаючи ріелторів, інвесторів та будівельників. Основною ціллю маркетингових досліджень ринку нерухомості є аналіз потреб та попиту на нерухомість серед різних груп споживачів. Це дозволяє будівельникам та ріелторам адаптувати свої продукти та послуги до потреб інвесторів, знаходити нові ринки збуту та отримувати необхідні фінансові прибутки. Крім того, дослідження ринку нерухомості можуть допомогти виявити потенційні ризики та можливості, що в свою чергу забезпечить впровадження обґрунтованих рішень щодо інвестування в нерухомість.Metrics
Metrics Loading ...
Опубліковано
2019-04-27
Як цитувати
Огородник, И. (2019). Дослідження особливостей маркетингу на ринку нерухомості. Будівельні матеріали та вироби, (1-2(103), 60–62. https://doi.org/10.48076/2413-9890.2023-103-13
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Автори
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.